שותפים - סיפורי הזיות

מכירים את זה שאתם מתעוררים באמצע הלילה ומגלים שיש לכם בסלון מכבי אש, שוטרים וצוות מד"א? או שבעל הדירה שלכם מסתובב לכם בדירה עם מגבת בלבד? או סתם שלוקחים לכם את ממיר הכבלים בסופי שבוע ללא ידיעתכם? הנה כמה סיפורי שותפים הזויים ומסקנותיהם


בעל דירה שמסתובב לך בבית רק עם מגבת ומבקש שתעירי אותו בשבע
בבוקר
"גרתי בדירה עם שתי שותפות, כאשר אחת עזבה את הדירה, הגיעה להחליף אותה הבת של בעל הדירה המושכרת שגר בהודו. יש יתרון לכך שבעל הדירה שלך גר בהודו הרחוקה, לא מטריד ולא שואל שאלות, אבל מה קורה כשהבת שלו חוזרת לארץ ועוברת לגור איתך בדירה והאבא בא לביקור? מקבלים את בעל הדירה כאורח לשבוע ימים, בהם הוא תולה תחתונים באמבטיה, מתקין בידה, מסתובב עם מגבת בלבד ברחבי הבית, בוהה לך בחזה וגם, אם זה לא מספיק... מבקש ממך להעיר אותו בשעה שבע בבוקר בטענה שאין לו טלפון ואין לו איך להתעורר. לא הערתי ולא נעליים"

מסקנה: לא לגור עם הבת של בעל הדירה

שותפה שצולה חרא באמצע הלילה
"הייתה לי שותפה שהייתה מכינה במנגל בחוץ קציצות.. תקשיבו טוב.. קציצות... חרא!! כןןן!!! חראאא!! אורגני!!! של פרות!! פרות חופשיות מהצפון!! הייתה נוסעת במיוחד, מביאה חרא, וכששאר השותפות לא נמצאות הייתה עושה מין טקס כזה של שריפת חרא במרפסת.. לא ידעתי מזה לפני שנכנסתי לדירה, אבל פעם אחת הרחתי ריח רע בכל הדירה ולא הבנתי מה זה, אז היא שיתפה אותי... התחלחלתי והזדעזעתי והובחלתי... לא הבנתי איך אני ממשיכה מכאן.

פעם אחת היינו רק שתינו בדירה (פחד מוות), קמתי בלילה מרעשים ופתאום בא גל הריח הזה... 🤢🤮🤢🤮🤢🤮קלטתי אותה מדליקה נרות וממלמלת לעצמה דברים... פחדתי לצייץ... אח"כ הצבנו אולטימטום לבעל הדירה שזה או היא או אנחנו (שאר השותפות). היא הייתה היצור הכי מוזר שאי פעם פגשתי.. וגם הפחידה אותי"

מסקנה: לוודא עם השותפים שנכנסים שאין להם שום עניין עם חרא

קרדיט: פוטוליה

שותפה ששפכה מים והפעילה את האיי רובוט כי היא חשבה שזה רעיון טוב
אין תגובה


כשאתה חושד שאתה גר בחדר של נרקומן שהזריק בלילות
"מישהו שנכנס כשותף חדש, הסתובב בדירה חודשים שלמים בשאלות ותהיות עם עצמו למה יש ערימה ענקית של מזרקים בארון של השותף הקודם (אותו הוא החליף), רק אחרי כמה חודשים הוא העז לשאול ''אני חייב להבין...... למה יש שקית ענקית של מזרקים בארון?!?!?" . 
השותף לפניו היה מדריך חובשים בצבא, הוא היה עושה מלא מילואים ומלמד איך להחדיר אינפוזיות וכדומה....לא מכור להירואין😆"

מסקנה: לא כל הנוצץ - זהב. לא כל מזרק - לסמים. 


שותפה שעושה מסיבת טראנסים עם עצמה באמצע הלילה במטבח ועוד...
"2 בלילה, אני מתעוררת ממוזיקה טראנסים חזקה, אני ניגשת למטבח ורואה את השותפה שלי מכינה לה אוכל רוקדת ושרה עם טראנסים בפול ווליום. (היא טענה שלקחה ריטלין ושלא שמה לב לשעה), חוצמזה, היא גם הייתה חולת נקיון, עשתה 7 מכונות כביסה ביום, הורידה את שאלטר החשמל בחצי מהדירה כי חשבה ששכחנו לכבות את האור בחדרים, הייתה זורקת לי ולשותפה השנייה דברים בכוונה, נכנסת לנו לחדרים ועושה מה שבא לה בעיקרון"

מסקנה: תעשו תחקיר על השותף הנכנס, תדאגו למנעולים בחדרים, תרחיקו אנשים מריטלין

שותפה שהזמינה טכנאי של יס כשבעצם לא בדקה אם הממיר מחובר לחשמל
אין תגובה

צוות כיבוי אש, משטרה ומד"א אצלך בסלון באמצע הלילה
"היתה לי שותפה מסורתית שעזבה אחרי שהכירה את בן זוגה ואחותה נכנסה במקומה. האחות היתה חרדית לייט צעירה, שהיה לה חבר. בשלב מסוים אחרי כמה חודשים הוא נפרד ממנה והיא לקחה את זה ממש קשה, וניסתה לשכנע אותו שיחזרו והיתה מציקה לו בהודעות"

"לילה אחד אני מתעוררת ושומעת רעשים מהסלון, כאילו הרדיו דולק או מלא אנשים מדברים... אני קמה לראות מה קרה וקולטת בסלון 2 חובשים ממד"א, 3 אנשי כיבוי אש, 2 שוטרים ומתנדבת. השותפה על הספה בסלון בוכה ולא מדברת.

אני עומדת באמצע הסלון בפיג'מה מג'ייפה ושיער הפוך ומנסה להבין מה קרה.

לתומי חשבתי שאולי אנסו אותה או משהו אז ניגשתי אליה ושאלתי אותה מה קרה. היא לא ענתה לי. אחרי כמה דקות הגיעה אחותה (השותפה המקורית) ודיברה איתה. שתיהן נעמדו אחת מול השנייה בשלב מסויים והשותפה הצעירה התחילה לבכות באטרף והיתה היסטרית אז אחותה הורידה לה סטירה שתירגע... למרבה הפלא זה עזר... בסוף האחות הקטנה הלכה עם הגדולה לישון אצלה. למחרת התקשרתי לאחות הגדולה והיא סיפרה שאחותה שלחה הודעה לאקס שהיא לא רוצה לחיות בלעדיו ושחייה נגמרו. הבחור מתוך דאגה התקשר למשטרה והם הגיעו לדירה עם מד"א. כנראה דפקו ולא ענו אז הזמינו כיבוי אש שיפרצו את הדלת" 

מסקנה: לא לגור עם אנשים מאוהבים


שותף שנעל אותי מחוץ לבית בגלל קפסולות קפה

"גרתי עם שותף שנעל אותי מחוץ לבית. חיפשתי את עצמי ברחוב בסביבות 3:00 בבוקר. הוא התחשבן איתי על קפסולות קפה ועל כפית סוכר שהשתמשתי. חוץ מזה, הוא גם השאיר לי  פעם "גומי" על השיש, קרא לי לכסות אותו במיטה ומשך אותי אליו. הוא גם היה נכנס אליי לחדר שיכור ומבקש לישון איתי" 

מסקנה: לא לצאת מהבית, או לצאת... והרבה מהבית

כשהשותפות שלך סוף סוף מנקות את הצחנה שיש להן בחדר... מה הסיבה?
"גרתי במעונות לפני המון שנים עם עוד 7 שותפות חוץ ממני, היינו מחולקות זוגות זוגות בחדרים. היה שמח. 2 מהשותפות שחלקו חדר לא ניקו מעולם את החדר שלהן והייתה צחנה כל פעם כשהן היו רק פותחות את החדר... משהו מבחיל. יום אחד קמתי בבוקר וראיתי אותן מנקות את החדר, מחזיקות מגב, שוטפות ריצפה, הייתי בשוק, וגם הריח נעלם, לא הבנתי מה קרה... מסתבר שהן עשו מסיבה בחדר, הזמינו אנשים, השתכרו והקיאו שם בתורות, אז היו חייבות לנקות. מזל"

מסקנה: יש דברים טובים שיכולים לצאת מקיא

כשאת מגדלת זחלים מהממים
"בצבא גידלתי זחלים מהממים של שבתאי השקד שהפכו לפרפרים והטילו ביצים. הביצים נחו להן בסל כביסה ישן ולא הפריעו לאף אחד. פעם אחת כשנסעתי לקורס של כמה ימים השותפה שלי זרקה אותן, כששאלתי אותה למה לעזאזל היא עשתה את זה היא אמרה שזה בגלל שהיא חשבה שהם מתים. בעקבות זה הם כנראה באמת מתו. מיותר לציין שהיא לא חשבה לשאול אותי לפני. כמובן שבסיפור שלה אני היא השותפה ההזויה שמגדלת זחלים..."

מסקנה: לא לנסוע לקורס של כמה ימים, או לקחת איתך את הזחלים, או לא לגדל זחלים

קרדיט: פוטוליה


כשהשותף שלך משתמש לך בממיר בסופי השבוע
"לפני המון המון שנים, היה לי שותף שהיה נכנס לחדרי ולוקח ללא ידיעתי את הממיר של הוט בסופי השבוע כשביליתי בבית ההורים. גיליתי את זה במקרה כשחזרתי מוקדם יותר באחת השבתות. מי יודע מה עוד הוא עשה בחדר שלי. חוץ מזה, הוא היה מכין *כל* יום שישי עוף שלם לכל השבוע וזה כל מה שהוא היה אוכל. הוא לא חסר לי"

מסקנה: תמיד תיקחו איתכם את הממיר כשאתם נוסעים לסופי שבוע

או גם, שפשוט תמשיכו לגור אצל ההורים